Най-добрите и най-лошите фланелки за сезон 2015/16

Кои екипи ще хванат окото?

Sportinglife
Sportinglife 13:50 ч., 05 Авг 2015
0
5473
www.telegraph.co.uk

Бизнесът с екипите е важно перо за всеки голям клуб.

Доставчиците на екипирока обикновено осигуряват сума около 20-30 млн. паунда на отборите във Висшата лига, а наскоро Манчестър Юнайтед се поздрави с рекордна сделка с Adidas за 10 години, през които ще вземе космическите 750 млн.

За Реал Мадрид се твърди, че продава по 1.5 млн. фланелки всеки сезон.

Със средна цена от 50 паунда и три нови варианта всяко лято, клубовете изпробват лоялността на запалянковците си.

И колкото и просто нещо да изглежда дизайнът на един футболен екип, много производители се опитват да ни убедят в обратното.

Ще ви представим някои от най-добрите и най-лошите футболни фланелки за сезон 2015/16.

ДОБРИТЕ



Интер (Nike)

Интер се върна към традиционния си екип, а Nike свърши наистина добра работа. Фланелките са хем с прост дизай, хем иновативни. Американският гигант следва изпитаното правило да не прекалява с детайлите, когато това не е необходимо.



Уест Хем (Umbro)

"Чуковете" смениха Adidas с Umbro за последния си сезон на "Ъптън парк" и това е една от най-добрите фланелки в този списък. Базираната в Манчестър компания реши да се върне към "старата школа" и това й донесе успех. Изчистеният дизайн отново е ключът към добрия изглед.



Брентфорд (Аdidas)

Аdidas отнесе критики за екипа на Ювентус, но пък свърши и добра работа, придържайки се към старите правила. Във фланелките на Брентфорд не се чете стремеж за ненужно подчертаване на трите маркови ленти, което ги прави да изглеждат отлично.



Фиорентина (Le Coq Sportif)

Както стана въпрос, повечето от клубовете представят нови екипи всяко лято и затова се правят постоянни промени. Понякога са много малки, друг път - мащабни, но ги има. Твърди се, че най-трудно се работи с едноцветните екипи, но Le Coq Sportif се справи отлично с екипа на Фиорентина.

ЛОШИТЕ

Тотъм (Under Armour)

От обвързването на лондончани с Under Armour  през сезон 2012/13 те са с едни от най-неугледните екипи във Висшата лига. И тази година няма да е по-различно. Рекламното гуру Чарлс Сачи винаги е твърдял, че е по-лесно нещо да се усложни, отколкото да се опрости и именно това е проблемът на Under Armour.

Норич (Errea)

Клубните спонсори съсипват много от екипите на отборите. Yokohama? Azerbaijan, Land of Fire? AIG Insurance? Футболните фенове не искат любимците им и самите те да изглеждат като пилоти от NASCAR. Такъв е случаят с екипа на Норич, на който "грее" огромно AVIVA.



Дженоа (Lotto)

Италианският футбол често ни е предлагал едни от най-лошите дизайни на футболни екипи, които сме виждали. Наполи, Лацио и Сампдория ще се изявяват на терена в доста странен вид, но футболистите на Дженоа ще са ненадминати. Особено "интересни" са версиите на вратарските фланелки, две от които включват воден мотив, а третата - "нощ над града".



Кавазаки Франтале (Puma)

Футболистите на Кавазаки също ще са доста екстравагантни. В чест на новата централна трибуна на стадиона, на гърдите си футболистите ще носят нещо като чертеж на архитект. "Изненада" има и на гърба под номерата...

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията