Adidas купи компанията Runtastic

Сделката възлиза на четвърт милиард долара

Sportinglife
Sportinglife 12:25 ч., 06 Авг 2015
0
1344
runtastic.com

Компанията Runtastic вече е част от семейството на Adidas. Германският концерн придобива създателите на едни от най-успешните смартфон приложения за следене на спортните активности.

"Трудно е да се повярва, че само преди пет година четирима млади хора от Австрия имаха визията как светът да стане по-активно и здравословно място, а вече сме част от Adidas", заяви Флориан Гшвандтнер, изпълнителен директор на Runtastic.

Той отбеляза, че благодарение на усилията на компанията много хора са се запалили по спорта и са започнали да водят по-активен начин на живот, което се е отразило благотворно на здравословното им състояние.

Успехът на Runtastic наистина е глобален, а Adidas видя надежден партньор, чрез който ще се докосне до 70-80 млн. потребители и ще получи сериозен импулс в борбата с конкурентите.

От Runtastic определиха контракта като "невероятен успех" и побързаха да обявят, че имат още много идеи, които ще се реализират значително по-лесно с партньор като Adidas.

"Намерихме идеалния партньор, който да пренесе бизнеса ни на следващо ниво и да достави на нашите потребители още по-добри и интелигентни продукти.

Вече имаме огромни познания в приложенията и дигиталните технологии, а с Adidas до себе си вече няма нещо, което да не е по силите ни що се касае до технологиите за здраве и фитнес.

И в двете компании вярваме, че можем да създадем уникален продукт, с който да задоволим напълно съществуващите си потребители и да привлечем бъдещи такива", добави той.

Според все още непотвърдена информация, сделката възлиза на близо четвърт милиард долара.

Но експертите на германския спортен концерн смятат, че инвестицията е добра и ще помогне на Adidas да възвърне позициите си.

Немците обаче не са първите, които прибягват до подобен ход. Преди месеци Under Armour придоби приложенията MyFitnessPal (за $475 милиона) и Endomondo (за $85 милиона), а наскоро изпревари Adidas в продажбите на спортни облекла в САЩ.

От Runtastic обещават да са готови с новото приложение, което се очаква с голям интерес, до края на календарната година.

От компанията обявиха, че разработването му няма да се влияе от новия договор с Adidas и работата ще продължи по предварително залегналите параметри.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията