Красимир Цонов: Концепцията на Спорт Депо е да подкрепя спортуващите хора

Магазините на "Спорт Депо" предлагат най-голям избор от маркови спортни стоки

Павел Ангелов
Павел Ангелов 09:45 ч., 07 Сеп 2015
0
233
Спорт Депо

Г-н Цонов, в изминалите няколко седмици имаше доста информация в медиите за „футболните“ активности на "Спорт Депо". Представихте новите екипи на ЦСКА, няколко дни след това обявихте и договор за партньорство с Ботев Пловдив. Наскоро сключихте подобно споразумение и с Левски. Защо решихте да препотвърдите договора с ЦСКА при положение, че клуба ще играе предстоящия сезон във В група?

"Спорт Депо" е на пазара на спортните стоки повече от 17 години и ние ясно осъзнаваме, че наша основна мисия е да се обърнем към спорта и да сме близо до него, а не само към търговската страна на нещата.

Вие виждате, че ЦСКА получи напълно безплатно екипировка и то за немалка стойност. Ние решихме да покажем лоялноост към ЦСКА, а чрез тях и към българския спорт, който всички виждаме, че се нуждае от подкрепа. Най-вече финансова.

Договорите ни с Ботев Пловдив и Левски са логично продължение на желанието ни да работим активно във футбола и показва, че очевидно има какво да предложим.

Целта ни е всички футболни фенове да имат възможност от едно място да могат да закупят фен екипировка на любимите си отбори.

Освен фен-екипировка на ЦСКА, Левски, Ботев, а съвсем скоро и на други отбори, в магазините на Спорт Депо феновете могат да намерят и официалните екипи на отбори като Реал Мадрид, Манчестър, Ювентус, Байерн Мюнхен, Барселона и др.

Само футболът, като най-комерсиален спорт, ли попада във вашите планове и полезрение за момента?

От 4 години подпомагаме Българската Федерация по Гимнастика, която няма как да се нарече комерсиална.

В прав текст

Нашата концепция е да подкрепяме спортуващите хора.

В момента планираме спонсориране на състезания по маратон и бягане. През годините сме били спонсори и партньори на много различни спортни инициативи.

Нашата концепция е да подкрепяме спортуващите хора. Нещо повече, "Спорт Депо" като най-голямата верига за спортни стоки в България има амбицията и възможностите да създаде потребност у тези, които не спортуват.

С какво "Спорт Депо" се различава от другите фирми, които продават спортни стоки в България?

Има две основни неща. Първото е, че "Спорт Депо" е единственнта изцяло българска компания от големите мултибранд вериги за спортни стоки които оперират на нашия пазар.

И като местна фирма се стараем да предложим асортимент, обслужване и обстановка за пазаруване, които да допадат на българина, да отговарят на потребностите на нашите клиенти.

През годините успяхме да се развием и да се наложим на пазара, разширихме значително магазинната си мрежа, направихме големи инвестиции, разработихме система за онлайн продажби, развихме логистиката и инвестирахме в нови програмни продукти.

Създадохме над 260 сигурни работни места. Можем да се похвалим с това, че имаме много стабилен екип от хора, които дестки години работят в компанията.

В прав текст

Магазините на "Спорт Депо" предлагат най-голям избор от маркови спортни стоки.

Второто е свързано с предлаганите стоки.

Магазините на "Спорт Депо" предлагат най-голям избор от маркови спортни стоки. Практически за всеки спорт ние предлагаме избор от поне по две световни марки, по-голямата част от които са директен внос, а цените на които ги предлагаме са възможно най-ниските за нашия пазар, доста по-ниски от европейските.

Ще изненадате ли с нещо ново клиентите си през тази година?

Добавихме няколко много интересни марки към нашето портфолио. Това са най-голямата бразилска марка за джапанки Havaianas, както и една от най-известните и качественни марки за градски раници Dakine.

Извън продуктовата ни политика съвсем скоро стартирахме адаптираща версия на нашия уеб сайт за електронна търговия, който смея да твърдя е най-богатия с продукти онлайн спортен магазин в българия.

През 2014-та година сайта бе посетен над 5,700,000 пъти, а от началото на 2015-та до момента влизанията в сайта вече са над 4,600,000, което показва един много голям ръст.

Факт

През 2014-та година сайта бе посетен над 5,700,000 пъти, а от началото на 2015-та до момента влизанията в сайта вече са над 4,600,000, което показва един много голям ръст.

Нашите клиенти вече ще могат да разглеждат и да поръчат стоки много удобно и през мобилните си телефони и през таблетите си.

Също така през тази година стартирахме и програмата за удължена 36 месечна гаранция на фитнес уредите които предлагаме.

Сервизната мрежа, която сме изградили позволява да доставяме и сервизираме уреди във всяка точка на страната - нещо, което нито един друг продавач на фитнес уреди в България не предлага на клиентите си.

Ще продължите ли да разширявате ли магазинната мрежа на Спорт Депо?

Магазинната мрежа е нещо живо и ние постоянно откриваме нови магазини, понякога, когато или търговските условия не са добри или когато магазина не показва резултатите, които сме очаквали, разбира се и затваряме магазини.

За сега до края на годината сме планирали отварянето на голям магазин в Сити Център София.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията