Там, където наистина волейболът е религия…

В Гжежов приемат местния Ресовия като възможност за реклама

Анна Николова
Анна Николова 12:45 ч., 23 Окт 2015
0
2004

Европейското първенство по волейбол е вече в историята. Играчите, които само до преди пет дни се бореха за честта на собствените си държави, вече са в клубните си отбори и мислят за новите предизвикателства.

За златните медалисти в европейските шампионати и някои техни подгласници такова безспорно е Шампионската лига. Първите мачове са едва в началото на ноември, но клубове като финалиста от миналата година Ресовия (Гжежов) вече гледат доста по-напред.

„С класирането си от миналата година вече можем да кажем, че сме сред най-добрите клубове в света. Вече сме разпознаваеми навсякъде. Смятам, че имаме достатъчно потенциал, за да организираме Финалната четворка на Шампионската лига. В следващите дни ми предстоят срещи с кмета и областния управител, за да подпишем необходимите документи. Ясно е, че преди това обаче трябва да спечелим групата“, коментира пред полските медии вицепрезидента на полския клуб Бартош Горски.

„Клубът е нашата визитна картичка. Последният път когато бяхме на работно посещение в Китай ни питаха за две неща – Асеко Ресовия и Робърт Левандовски“, заяви заместник-кметът на Гжежов Станислав Сиенко.

В Гжежов волейболът е истинска религия.

Залата винаги е пълна, а голяма част от феновете подкрепиха тима и по време на финалната четворка в Шампионската лига в Берлин миналия сезон. Там Асеко Ресовия стигна до финала, но отстъпи и остана със сребърните медали.

„Всички в града искат тимът отново да стане шампион в Полша и да повтори представянето си в Шампионската лига. А ако този път успее и да спечели ще бъде нещо велико“, не скри емоцията си Станислав Сиенко.

Като символ на добрия синхрон между клуба и местните власти са направени специални фланелки, които съвсем скоро ще бъдат пуснати в продажба.

„Чрез тях искаме да покажем на всички красотата на областта и на самия град Гжежов. С тях искаме да поканим привържениците от други краища на страната и на континента да идват не просто на мач, а да видят красотата на този регион“, обясни вицепрезидентът на Асеко Ресовия Бартош Горски.

Специалните фланелки всъщност са четири вида. Три от тях са бели с надпис, който гласи „Посетете Подкарпатското войводство“. На всяка от тях е показана отделна туристическа забележителност от региона. Четвъртата тениска е червена и е с надпис „Посетете Гжежов“ и има снимка от града.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията