Милан ще строи един от най-иновативните стадиони в света
Целта на тимът от Милано е съоражението да бъде готово за сезон 2018-2019 г.
Седемкратният европейски шампион Милан и компанията Аруп представиха проект за нов стадион на италианския гранд.
Стадионът ще бъде построен в квартала Портело в Милано, а в плановете са включени хотел, спортен колеж, ресторанти, места за детски спорт и игри, зелени площи...
Милан се надява, че съоражението ще стане един от най-иновативните стадиони в света.
Tweeeet me!Уникалното място се планира с Миланския политехнически архитектурен департамент и трябва да е отворено 7 дни в седмицата.
Стадионът ще е за 48 000 зрители, като ще е насочен и към семейни места по трибуните, осигурени с целия им комфорт и сигурност.
Екипът, който готви проекта, е изучил подробности от 70 стадиона по света, за да стигне до детайлите по своя план и да го представи на дизайнерите от Аруп.
Аруп е световен лидер в инженерния и дизайнерски сектор. Те създадоха стадиона на Байерн, както и олимпийския стадион в Пекин – „Гнездото”.
В момента компанията има 11 хиляди служители в 91 офиса из 39 държави.
Ето и някои детайли и ефект от построяването на новия стадион.
Стадионът е вдъхновен от английския модел – достъпен с публичен транспорт, както и обвързан с цялата обстановка и среда наоколо.
Ще прилича повече на сграда, отколкото на стадион – височината ще е 30 метра, докато сега „Сан Сиро” е висок 60 метра с неговите кули. Ще бъде потопен и 10 метра в земята. Няма да влияе на силуета на града.
Безшумен – с най-новите технологии за изолация, новият стадион почти няма да създава външен шум за сградите и обектите наоколо.
Без задръствания – основният достъп ще е с публичен транспорт.
Сигурност – по английски модел феновете ще бъдат окуражени да поемат повече отговорности в този аспект. Входните рулетки ще бъдат намалени, както и оградите между секторите и между публика и терен. Въпреки това ще има модерно видеонаблюдение и нулева толерантност към нарушители на реда.
Нови работни места – над 1000 работни места ще се създадат около изграждането на стадиона, още 500 ще са постоянни след старта на функционирането на комплекса.
Финансов аспект – много компании вече се интересуват за спонсорство, след като се запознаха с проекта.
Повишаване цената на собствеността и земята в региони около комплекса – това е сигурен ефект, след като проектът започне да се реализира.
Целта на Милан е стадионът да бъде готов и да отвори врати за сезон 2018-2019 г.
0 коментара