Да покажеш новия екип като в Холивуд
"Междузвездни войни", 80 000 цветя, водни ски или анимирани супергерои - виждали сме всичко
Преди 3 години паркът в Дортмунд се събуди малко по-жълт в един летен ден. Не, не заради прегаряне на треви и листа от слънцето, а и есента бе далеч.
Inspired by the north. Zenit launch our new kit in the Arctic circle: #SparkBrilliance https://t.co/75UvPPN87I pic.twitter.com/ocw0EgJAT9
— FC Zenit in English (@fczenit_en) 27 July 2016
Просто Борусия реши да представи екипа за новия сезон, като изгради композиция от 80 000 цветя в центъра на парка. Гледката от въздуха бе невероятна - една огромна фланелка на Дортмунд от цветя.
Е, разбира се, за да я видите, ви трябваше хеликоптер, или точно в този ден да пристигате със самолет в града. За останалото - светът да види изпълнението, се погрижиха клубните фотографи и видеооператори.
Но това е един от най-оригиналните начини да представиш екипа за новия сезон, а не като просто накараш вратаря и левия халф да позират с ръце зад гърба в магазина с фенартикули - прозаично...
Не, това вече също е част от изкуството да правиш пари от футбола. Голям бизнес ден за всеки от сериозните клубове по света, както и за дизайнерските марки, които ги обличат.
Ливърпул преди 2 години анонсира новото си партньорство с New Balance като представи екипа по американски. Играчите излязоха от огромен камион в центъра на града, спуснати от рампа, пред публика. Сцената малко напомняше Терминатор или Универсален боец...
Испания показа фланелките за Купата на конфедерациите през 2009-а с агресивно представяне пред двореца в Мадрид. Освен куп бойни фрази, вдъхновени от спонсора "Adidas" като "Няма нищо невъзможно", играчите бяха нашарени по бузите с трите черти - отличителен белег на компанията, но в жълто и червено.
Изглеждаха малко като модели за модерно изкуство, а не точно като бойци с цветовете на войната.
Феновете и до днес говорят за класическия синьо-червен екип на Дженоа от сезон 2012-2013 г., произведен от Lotto.
Но защо, по дяволите, бе нужно да го представя професионален състезател по водни ски, нахлул откъм пристанището на Генуа? Всички бяха мокри, а човекът изглеждаше сякаш излиза от 120 тежки минути в дъждовна вечер и мач за купата.
Далеч по-елегантен и секси бе подходът на Велес Сарсфийлд, показал фланелките си преди 7 години с модели, които се появиха в изключително къси полички (изключително къси!) и екипите, а и с еротични чорапи. Всичко това гарнирано с няколко топки и лудия поглед на треньора на тима.
А как играчите на Порто станаха двойници на Император Палпатин от "Междузвездни войни" през 2011-а?
Те се появиха на покрива на сграда в града с качулки и наметала, точно като героя на Лукас. Под тях се показаха екипите, а музиката също напомняше звездната приказка. Но Хълк определено не е нито джедай, нито имперски пехотинец, та се смееше доста палаво по време на цялото шоу.
И накрая една класика:
Лудият президент на Атлетико Хесус Хил накара преди 20-ина години отбора си да представи екипите на плажа в Марбея, където беше кмет.
Отзад се виждаше огромен негов постер за предстоящите нови избори... Отличен PR, страхотна кампания, но дали феновете бяха много доволни?
Играчите си изкараха супер, купонът на яхтата на боса вечерта си е заслужавал, разказват информирани...
0 коментара