Анди Мъри преплете инициалите си и 77 в собствено лого
Феновете ще го видят в Мелбърн
Анди Мъри преплете инициалите си и числото 77 в ново лого, което ще се появи на екипировката му по време на започващия след няколко дни турнир от Големия шлем Australian Open.
"А" като Анди, "М" като Мъри и 77 като годините, в които британец не бе печелил турнира Уимбъдън, преди шотландският боец да покори върха през 2013 г.
Така само седмици, след като подписа многомилионен договор с Under Armour, Анди може да се похвали с още една придобивка.
Световноизвестната агенция "Aesop" създаде логото, което не се хареса на част от феновете на звездата на Острова, но пък други го нарекоха "стилно" и "оригинално".
Така още един тенисист се сдоби с лого, след като RF на Роджър Федерер придоби огромна популярност, а почитателите му по целия свят носят артикули с двете букви.
Преди две години суперзвездата на Тотнъм (тогава) Гарет Бейл патентова популярния начин, по който изразява радостта си след всеки отбелязан гол - сърце от пръсти, в центъра на което е числото 11.
Подобно на Мъри, чието лого има дълъг път преди да небере популярността на това на Роджър Федерер, сърцето на Гарет е далеч по-непопулярно от марката на Кристиано Роналдо CR7, за която маркетинговите екперти твърдят, че скоро ще се превърне в империя.
И имаме ли причина да не им вярваме?
0 коментара