Луис Суарес вече е любимата звезда на Adidas
Нападателят на Барселона в центъра на последните две кампании на марката
Въпреки скандалния си имидж от последните години Луис Суарес едва ли има от какво да се оплаче. След преминаването си в Барселона и попаденията, които бележи за каталунците, нападателят се превръна в любимата звезда не само на феновете, но и на компанията Adidas, чиято екипировка носи.
Само в последния месец Суарес е в центъра на две от най-новите кампании на марката – There will be haters и Sport 15.
Adidas обмисляше раздяла с уругваеца
Само до преди няколко месеца в компанията, която сега постави Суарес в центъра на рекламните си кампании, обмисляха раздяла с нападателя.
Причината – инцидентът, в който уругваецът се забърка на световното първенство през юни миналата година. Тогава по време на двубой с Италия Суарес ухапа Джорджо Киелини.
Последва дисквалификация от четири месеца, в които Луис смени Ливърпул с Барселона и само поддържаше форма с каталунците.
Още след завръщането му на терена обаче нападателят показа, че не си е губил времето и бързо се превърна в една от водещите фигури на каталунците.
Така той успя да запази контракта си с Adidas, който му носи приход от 3,5 милиона евро годишно.
Първата цели да популяризира новата серия футболни обувки на компанията.
„Те мразят начинът, по който ходиш, те мразят начина, по който говориш”, са репликите в началните секунди на рекламния клип, в който освен Суарес участват футболистите на Реал (Мадрид) Хамес Родригес и Карим Бензема.
Посланието е ясно: новата серия футболни обувки на Adidas, снабдена с последните иновации в технологиите, гарантира, че играчите ще провокират „хейтърите“ от момента, в който стъпят на терена.
Четирите модела, с които Adidas участва в тази кампания са Adizero f50, Predator, Nitrocharge и 11Pro.
Кампанията разбуни духовете и предизвика широко обсъждане в социалните мрежи.
И докато още не бе заглъхнал отзвука от нея Луис Суарес се появи в ново видео – този път за серия от рекламни филми, наречена „Спорт 15”.
Кампанията представя историята на най-популярните рекламни лица на марката, а крайната й цел е да послужи за вдъхновение на младите атлети и те да се опитат да достигнат до славата на световните звезди.
Освен Суарес в кампанията участват още Лионел Меси, Хамес Родригес и Гарет Бейл.
„Това е повече от кампания, това е дългосрочна инвестиция в марката”, обясни един членовете на Управителния съвет на компанията Ерик Лиидке.
„Adidas е свързвана със спорта от десетилетия, много по-дълго, от който й да било от нашите конкуренти. Затова можем да си позволим такава кампанията, ние познаваме спорта и спортистите по-добре от всеки друг”, допълни още Лиидке.
Заедно с футболните звезди в кампанията участват баскетболисти от НБА и състезатели по американски футбол.
Първите рекламни клипове се появиха преди десетина дни. Те са с дължина от 30 и 60 секунди. По-късият е със слогана „Takers”, докато по-дългия със „Take it”.
0 коментара