Какво научихме в Сингапур

Тайната на Mercedes тормози Хамилтън, а Red Bull прави това, което McLaren не успява

Sportinglife
Sportinglife 09:45 ч., 22 Сеп 2015
0
248
GETTY IMAGES

Състезанието в Сингапур беше напрегнато, но появата на двете коли на сигурност пред колоната отнеха възможността на Дениъл Рикардо да атакува водача Себастиан Фетел. Германецът спечели третата си победа за сезона и записа безгрешно състезание, а за първи път тази година световните шампиони Mercedes изглеждаха загубени.

Световният шампион Люис Хамилтън отпадна, а неговият съотборник се пребори само за 12 точки, след като стигна финала едва 4-и.
Какви изводи можем да си направим след тези 61 обиколки на „Марина бей”.

Мистерия в Mercedes тормози Хамилтън

Световният шампион Люис Хамилтън има аванс от 41 точки, но преди старта в Япония тази седмица британецът се измъчва от един сериозен въпрос: дали проблемите в Сингапур ще останат на „Марина бей” или е нещо по-сериозно.

Ще разберем съвсем скоро. В тима разполагат със съвсем малко време за анализ на информацията, събрана в Сингапур. А времето, в което световните шампиони имаха категоричен аванс пред всички други тимове изглежда като далечно минало.

Трасето в Сингапур е изключително специфично, а шефът на тима Тото Волф призна, че гумите не са работили както се е очаквало този уикенд.

Световните шампиони трябва да разберат какво се е объркало в Сингапур, както и да потърсят на „Сузука” доказателство, че все още имат аванс. Прогнозата за времето обещава дъжд за „Сузука”, така че отговорът може да не е толкова лесен.

Райконен изостава от Фетел

В края на кариерата си във Формула 1 Кими Райконен се превърна в мерило за прогреса на другите пилоти. Първо това стори Ромен Грожан в Lotus, след това дойде сезонът с Фернандо Алонсо във Ferrari, а сега Себастиан Фетел започва да се откъсва далеч напред пред финландеца.

Дали германецът ще успее да докажа, че четирите поредни сезона на доминация в Red Bull не се дължат само на гениалните болиди на Ейдриън Нюи?

Райконен остава сянка на самия себе си и въпреки, че сега стигна до подиума, много от феновете с тъга си спомнят колко бърз беше Кими по времето, когато караше за McLaren, а оттогава минаха десет години.

В същото време Фетел полага усилия да заличи слабия за него сезон 2014, когато беше напълно засенчен от Дениъл Рикардо в Red Bull.

Red Bull изпълнява мечтите на McLaren

Двата тима са доста различни – като корпоративна култура, като история, като начин на управление, като пилоти, с които разполагат. Общото е, че през този и миналия сезон и двата отбора бяха и все още са в сериозна криза.

При Red Bull трусовете с предстоящата раздяла с Renault тепърва ще се усещат силно, а в McLaren сякаш не знаят накъде да поемат с оглед на проблемите, които постоянно им сервира Honda чрез моторите си.

В същото време в Red Bull не спряха да се оплакват, като началото беше дадена от Фетел, Хорнър и доктор Марко в началото на сезон 2014, а в McLaren демонстрират перфектно отношение спрямо Honda.

Малдонадо е във Формула 1 заради парите

Пастор Малдонадо ще кара във Формула 1 още един сезон, обяви официално Lotus. Явно от PDVSA са платили прословутата вноска за следващия сезон. И в същото време стана ясно, че най-вероятно Ромен Грожан ще напусне, за да оглави атаката на новия американски тим Haas F1.

Добрата новина за Lotus е, че поредните финансови проблеми ще бъдат решени, но истинското спасение ще дойде с продажбата на тима на Renault. И новите собственици на тима ще трябва да преглътнат Малдонадо за още един сезон. Колкото и да не им се иска.

0 коментара

Твоят коментар:

Close Обратно към статията