Рафаел Надал става глобален посланник на Томи Хилфигер
Според проучване на компанията, Рафа Надал е харесван от 91% от феновете на спорта в Азия, 95% от тези в Европа и 75% в Америка.
След големия успех, който пожъна фотосесията на Рафаел Надал с Меган Фокс за Emporio Armani Underwear и Armani Jeans през 2011 г., испанският тенисист отново ще съчетае ангажиментите си на корта с тези в модата.
Нещо повече - освен рекламно лице, Рафа става и глобален посланик на линията за бельо на Томи Хилфигер през следващите две години.
На хартия, онлайн и от билбордове в целия свят, Бика от Майорка ще промотира бельото на световноизвестната марка.
Фотосесията е насрочена за следващия месец в Испания, а рекламата ще се движи от водещата нюйоркска компания "Laird & Partners".
С интерес в модните среди се очаква да бъде обявен фотографът, който ще заснеме Надал.
Роденият в Майорка тенисист вече е подписал контракт за участия в събития на Хилфигер в Северна Америка, Европа и Азия. Според неофициалната информация, контрактът ще му донесе около 4 млн. долара за тези две години.
14-кратният шампион на турнири от Големия шлем бе измъчван от сериозни контузии през отиващата си година, но се очаква да се завърне напълно здрав за демонстративния турнир в Абу Даби и най-вече за Откритото първенство на Австралия.
"Рафаел Надал е мой личен приятел и приятел на нашата марка от много време. Постоянно се вдъхновявам от неговата отдаденост и страст на корта", сподели самият Томи Хилфигер.
Tweeeet me!Томи Хилфигер се запознал с испанеца през 2006 г. в Монте Карло. Направило му впечатление, че Рафа и екипът му често носят дизайнерските му облекла.
"Вярвам, че бизнесът с бельо може да бъде огромна възможност за нас и Надал може да ни помогне и допринесе сериозно за неговото развитие", заяви Хилфигер, чийто бизнес се радва на огромен успех както в САЩ, така и в Европа.
"Искаме да пренесем шивашкия си бизнес на едно ново и още по-високо ниво", добави той.
Запитан дали Надал ще има думата за дизайна на новата колекция, Хилфигер казва:
"Ще ни каже какво харесва и какво не харесва. Ще се информираме за моделите и материите, които са по вкуса му."
Надал, който има договор с Nike що се касае спортният му живот, рекламира още Bacardi, Richard Mille, Quely и KIA Motors.
Хилфигер са надява, че тенисистът ще носи дрехите му и в ежедневието си.
"Когато е с костюм, ще е с наш костюм. Колекцията ни е модерна, иновативна и комфортна за мъжете", добави още дизайнерът.
Разпознаваемостта на Надал в глобален мащаб ще бъде от полза на компанията.
"В страни като Индия, Китай и Япония тенисът е на голяма почит. Има фанатични фенове, които не гледат американски спортове, но са много запалени по тениса. Общо казано - международният любител на спорта гледа тенис. Програмата е толкова наситена, че те играят почти всяка седмица и на различни места по света", изтъкна още ползи Хилфигер.
"Винаги съм харесвал стила на Томи Хилфигер. Всички американски водещи марки са едновременно удобни за носене и изтънчени на външен вид", сподели преди време Надал, който определи начина си на обличане извън корта като "класически". По това явно си приличат с Томи.
"Аз съм класически тип. Обичам да нося джинси и поло тениски. Но много зависи и от сезона. Ако е зима, ще съм с джинси, риза и яке. Ако е лято, ще съм с джинси и тениска или поло", казва той.
"На корта е различно. Там не съм класически тип. Обичам ярките цветове и тези, които носят енергия."
Tweeeet me!Роден в Манакор, Испания Рафа Надал е в петицата на мъжкия тенис вече повече от 10 години. На 24 години той стана най-младият играч в историята с титли от всички турнири от Големия шлем.
С девет титли на Ролан Гарос, включително и пет поредни, той е абсолютният хегемон в Париж за всички времена.
Ейвъри Бейкър, маркетингов мениджър на Томи Хилфигер, разкрива, че компанията се е обърнала директно към тенисиста.
"Той е приятел на Томи от доста време и подкрепя марката ни. Смятаме, че Надал персонализира идеите и духа на бранда ни. Освен това е един от най-великите спортисти със страхотен борбен характер и авторитет", споделя Бейкър.
Според проучване на компанията, Рафа Надал е харесван от 91% от феновете на спорта в Азия, 95% от тези в Европа и 75% в Америка.
Проектът е значим и с това, че Хилфигер се обръща към конкретна личност за първи път от доста време насам.
Очаква се комбинацията Хилфигер-Надал да е изключително привлекателна за потребителите, а новото бельо, рекламирано от тенисиста да се хареса на мъжете по цял свят.
Рафа става поредният известен спортист, който се обвързва със сериозна компания.
Дейвид Бекъм рекламира H&M, а наскоро подписа мащабен личен договор с Global Brands Group.
Баскетболната икона Шакийл О'Нийл е лице на Peerless Clothing, а Кристиано Роналдо създаде лейбъла CR7.
0 коментара